aldenfalk

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Josefin Aldenfalk - 13 juni 2012 17:29

 


När jag kom längst gatan så såg jag ett gäng unga killar hålla på med någon, jag kunde inte bara gå och låtsas som ingenting så jag gick fram till dom när jag kom fram så såg jag en flicka sitta på marken och gråt.

-Vad fan håller ni på med! Skrek jag och kollade in i en ögon.


-Vi skojar bara men henne.. sa han och skrattade elakt.


-Stick här ifrån innan jag ringer polis sa jag argt.


-Ja det gör vi grabbar sa han och knuffade till mig och sen gick dom iväg.


Jag satt mig på huk vid tjejen och frågade hur det var med henne.


-Jo det är bar hörde jag henne tyst med gråten kvar i halsen


-Ska jag följa dig hem? Sa jag.


-Mm gjärna sa hon och reste sig och då såg hon vem det var och ståg och såg helt förvånad.


-D...du är Eric Saade fick hon fram.


-Ja det är det sa jag och log.


-Jag älskar dina låtar sa hon och  log mot henne.


-vad heter du? Sa jag sen.


-Jag heter Isabella.


-Fint namn sa jag och hon log bara. Sen  gick vi längst gatan och pratade om en hel del Isabella frågade också om Molly.


-Så är ni ihop igen? Sa hon och log.


-Ja det är vi sa jag och log.


Hon log bara mot mig.


*

Nu kom jag hem efter att följt Isabella hem och jag gick och la mig på en gång för det har varit en lång dag idag och jag ville att det skulle bli imorgon för Molly kommer hem imorgon.


Nästa dag:

Klockan var halv tolv när jag vaknade solen lyste på mig genom fönstret, jag gick upp och tog en duch och satt på kläder och gjorde brunch för klockan var tolv och satt mig vid tv när min mobil ringde det var Molly.


Hej sötnos <3, kommer hem vid fyra. Miss you <3”

 

”Hej älskling <3 saknar dig med J Love you <3”


*

Nu var jag på väg till studion en snabbis för att prata med Tomas om en sak sen var jag med Danny och tog en fika på Starbucks. Men när klockan närmade sig halv fyra så åkte jag till Ica och köpte något gott och äta ikväll.


*

Klockan fyra

Jag hörde dörren öppna så jag gick ut till hallen och där kom Molly, jag gick fram till henne och krama om henne.


-Hej sa jag och log mot hennes hår.


-Hej min lilla hjälte sa Molly och log.


-Va? Sa jag.


-Det du gjorde igår hjälpte en flicka från ett gäng ungdomar sa hon och log igen.


-Åh det sa jag och log ett kaxigt leende.


-Du är för snäll vet du sa Molly och gav mig en puss på kinden.


-Det är för att jag har dig sa Eric och kysste mig.


Molly log bara som svar och sen gick vi in till köket och gjorde tacos som jag köpte.


*


Senare ikväll

Nu satt vi i soffan och kollade på repris av serien vänner och myste bara Eric hade son arm runt min midja hela tiden och jag lutade mitt huvud mot hans axel och råkade somna men vaknade till när Eric rörde sig.


*

När klockan blev halv elva så gick vi och la oss för imorgon ska Eric till Eskilstuna med RIX FM.



Kapitel 41 redan vart fårt det går!! Kommentera snälla <3 Swag

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards