aldenfalk

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Josefin Aldenfalk - 6 juni 2012 21:43

  


Jag vaknade av det luktade något gott från köket, så jag klev upp och gick ut till köket och där ståg Molly och stekete pannkakor.


-God morgon sömntuta sa hon och log.


-God morgon sa Eric och satt sig på en stol.



*

-Så vad ska vi göra idag? sa Eric och log.


-Jo jag sak till studion för att prata om min spelning i Orsa imorgon så vi åker ikväll sa Molly och log.


-Okej, kul sa Eric och log.


-Om du inte jobbar så kan du följa med m du vill? sa Molly.¨


-Nej, jag är ledig i 3 dagar så jag kan följa med sa Eric.



*


Nu var klockan halv sju och vi var på väg till Molly´s studio för att åka iväg.


*

I turnèbussen på väg till Orsa

 

Nu satt vi i bussen och spelade lite kort och pratade med mitt team.


*

Men när klockan närmade sig elva så gick vi och la oss för det skulle bli en lång dag imorgon men kul. Eric och jag hade en litet rum och innan vi somnade så pratade vi lite, men sen somnade vi.




*

Nästa dag:

 

Jag vaknade och fick en idé att busa med Eric så jag klev upp tyst och gick mot toan och tog en liten handduk och blötte den och sen gick jag ut till Eric som sov fortfarande så jag la handduken på Eric`s ansikte och han vaknade till.


-Vad gör du? sa ´han och log.


-Hade tråkigt "manboy"sa jag och började as garva.


Eric bara kollade på mig, men sen började han skratta också och drog ner mig på sängen så jag blev lite blöt också.




*


Klockan var tio när vi kom fram till hotellet i Orsa och vi packade upp våra grejer och gick ut till solen som lyste på oss. Så gick vi in och fick nyckeln till vårt rum.



*

När vi kom ut från hotellet så åkte vi till där jag skulle spela senare idag.



*

Solen lyste och det vr mycket folk och sjöng nästan men i alla låtar, en PERFECT sommar kommer det bli!!!




Så det kom kapitel 37, så vad tycker ni?? ni får gjärna komma med förslag det ni vill ska hända?? :D Enjoy <3


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards