aldenfalk

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Josefin Aldenfalk - 1 maj 2012 18:59

*


Nu var vi påväg till studion jag släppte av Molly först sen åkte jag till min studio för att möta J-son, Jason gill och Tomas för att prata om min sommarturne.

En vecka sen

 

Jag vaknade av att det låt ute i köket jag gick upp och och då ståg Molly och gjorde frukost.


-Godmorgon älskling sa jag och gav Molly en puss på kinden.


-Godmorgon har du sovit gott sa Molly.


-Ja det har jag du är ju här sa jag och log mot henne.


-Du är för söt Eric, jag älskar dig sa Molly.


-Och jag älskar dig mer sa Eric och kramade om Molly bakom från.


-Det ska bli härligt med semester innan sommarturnen sa Molly.


-Mmm det kommer bli härligt att bara slappa och vara med dig sa Eric.

Molly sa inget utan kysste mig och jag bara tog emot hennes underbara läppar.



*


2 dagar senare


Nu var vi påväg till flygplatsen för att åka till Spanien i en vecka bara med varandra.

Nu satt vi på flyget Molly kollade på en romantisk/komedi medan jag kollade på en actionfilm.




*


I Spanien


Nu är vi framme i Spanien och solen stekte mig och Molly när vi kom ut från flygplatsen för att gå till en taxi som skulle köra oss till hotellet.


*

Nu är vi framme på hotellet och vi var trötta så det fick bli en tidig kväll.

Vi packade upp våra saker innan vi skulle lägga oss.



*


Nu log vi sängen och kollade på tv:en innan vi somnade.


-vad fint det är här sa Molly.


-Ja det är super fint här för du är ju här ju sa Eric och pussade Molly på pannan.


Molly bara log och la huvudet på mitt bröst och somnade jag smekte min hand på hennes rygg innan jag somnade. För imorgon skulle det bli mycket gående så man få sova ut så man är pigg imorgon.



förlåt för händels löst kapitel.... Men det är bättre än inget :D men Kommenter snälla <3 Enjoy :D


Av Josefin Aldenfalk - 1 maj 2012 15:09

Så här blev mina Kärleksmums riktig goda ser dom ut :D



Av Josefin Aldenfalk - 1 maj 2012 12:57

Idag är det 1:Maj :D och jag har bakat "Kärleksmums" för vi ska fika idag idag och så fyller min katt Maja år hon blir 8 år :D
 

Men ni får ha en bra 1:Maj  

det kanske kommer ett kapitel idag...


Puss&Kram    

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards