aldenfalk

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Josefin Aldenfalk - 23 maj 2012 19:09

Nästa dag (I bilen på väg till Stockholm)

Klockan var nio när vi satt i bilen på väg hem och Molly sov lite. Hon är så söt tänkte jag tyst för mig själv medan jag körde bilen.

     


Nästa dag

Idag gäller det mitt album kommer ut idag tänkte jag när jag vaknade och skulle på en signering idag för albumet och sen på kvällen blir det fest för Alex (Erics dansare) fyller år idag. Jag gick upp och tog en duch innan jag skulle åka iväg till Huddinge idag.

*

Nu sitter ag i bilen på väg dit och jag var super taggad.

*

Nu var jag framme i Huddinge och giget ska  börja kl.13:00 så det blir ta det lugnt innan.


*

Mot stockholm

Klockan var fyra när vi var på väg till Stockholm igen och jag ringde Eric.

”Hej Eric, jag är på väg hem nu sa jag”

”Okej, när kommer du fram ungefär?” sa Eric.

”Ungefär vid sju sa jag”

”Okej, men då syns vi sen, men jag måste gå nu puss älskar dig” Sa Eric.

”Ja det gör vi, puss sötnos” Sa jag.

Sen la jag på och sov lite efter en toppen dag idag.


*

Klockan sju

Nu var klockan sju och vi bar framme i Stockholm nu och solen lyste fortfarande när jag kom ut från bussen. När jag tog mina grejer och sa hejdå åkte jag hem för att ta en duch innan vi ska till Alex.

*

Nu kom jag hem det var öppet så Eric var hemma.

-Hej jag är hemma nu sa jag när jag kom in i hallen.

Eric kom från vardagsrummet.

-Hej älskling sa han och kramade om mig.

-Hej, sa jag och kramade Eric.

-Så hur var det i Huddinge? Sa Eric.

-Det var jätte skoj och sjunga mina nya låtar som jag har jobbat på så länge.

-Du är en fantastik sångerska sa Eric och gav mig en pussa på pannan.

Jag log mot honom och gav Eric en snabb puss på kinden.

-Jag ska hoppa in i duchen innan vi drar till Alex sa Molly.

-Okej, sa Eric och log sitt underbara leende.

*

När jag kom ut från duchen så satt jag på mig mina skinnbyxor och ett snygg vitt linné och lockade mitt hår och sminkade mig sen gick jag ut och satt mig i soffan bredvid Eric.

-Så ska vi åka sa jag.

-Ja det kan vi sa Eric och gick upp.

-Var snygg du är sa Eric när vi gick till hallen för att ta på oss skorna och jackan.

-Du är också snygg  sa jag.

*

Nu satt vi i Eric´s bil mot Alex och lyssnade på RIX FM.

Nu kom vi fram och knackade på och en glad Alex öppnade.

-Grattis bro sa Eric.

-Grattis Alex sa jag och gav honom en kram.

-Tack så mycket sa han.

Och vi gick in och åt lite av den goda maten och sen gick vi ut och festa tillsammans på Pure.

*

Nu kom vi in på klubben och det var mycket folk som var ute ikväll men vi dansade och drack lite men när klockan närmade sig ett på natten så gick jag och Eric hem för vi började lite trötta.

*

När vi kom hem så gick vi och la oss på en gång och myste och pratade lite innan vi somnade, men det jag sa innan vi somnade var.

-Jag älskar dig Eric överallt annat sa jag och log mot honom.

-Och jag älskar dig Molly med överallt på denna jord sa han.

Innan jag han svara så kysste han mig. Sen somnade vi och hållde i varanns händer.



Nu handlade det mer om Molly och hennes album

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards