aldenfalk

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Josefin Aldenfalk - 22 maj 2012 18:12

Vilket härligt väder där är ute    har ni haft en underbar dag i solen? det har jag men på idrotten så spelade vi brännboll ute och det var kok hett hållde på att dö så varmt var det så det blev att åka hem och ducha och dte var gött det    och ikväll så är det första semifinalen av Eurovision kl.21.00 så det blir att se det ikväll dom jag hejar på är Irland,Norge,Finland och Ryssland faktiskt för den är härlig man blir glad av den    och så imorgon så kommer Molly´s album ut äntligen    men man kan höra låtarna nu och jag är förälskad i Unchaiend har lyssnat på den minst 20 gånger varjde dag när man kunde höra låtarna!!! Så längtar jag till måndag för då ska vi och klasse åka till Kolmården över dagen :D ska bli skoj har inte varit där på länge...

Men ni får har en trevlig dag på er :D


Enjoy  

Av Josefin Aldenfalk - 22 maj 2012 17:30

*

Nu satt vi i bilen på väg till Idrefjäll för en härlig dag i backarna.

*

När vi kom fram och fått vårt rum och gick för att hyra skidor så kom det en och knackade på min axel jag vände mig om och där ståg Tone Damli

     


Vi vände oss om och då ståg Tone där.

-Hej, Tone vad gör du här? Sa Eric.

-Ska ha en spelning här ikväll sa Tone.

-Okej sa Eric.

-Men Eric kan jag får prata med dig ensam sa Tone sen.

-Visst sa Eric. Så gick vi en bit bort och prata.

-Jo vad vill du? Sa Eric.

Jag såg att Tone hade svårt att berätta det men tillslut så sa hon det.

-Jo Eric vi har ju känt varann länge nu sa Tone och andades.

-Ja det har vi sa Eric och log.

-Och jag har fått känslor för dig sa Tone.

Eric blev förvånad och kollade på Tone.

-VA!? Sa Eric.

-Jo jag älskar dig sa Tone.

-Okej, visst du är fin men jag har inte såna känslor för och jag älskar Molly sa Eric.

-Mmm sa Tone och log mot Eric.

-Men jag måste gå nu sa Tone sen för jag måste öva lite innan showen.

-Okej, lycka till sa Eric och log.

När jag kom tillbaka till Molly så ska vi åka nu sa Molly.

-Ja det gör vi sa Eric och tog på sig skidorna.

*

När vi var ute i backarna så frågade Molly.

-Vad var det Tone ville? Sa Molly.

-Inget speciellt, förutom att hon ska uppträda här sa Eric.

-Okej, ska vi gå dit och kolla sen? Sa Molly.

-Ja det kan vi sa Eric och log.

*

När vi har åkt ett tag så gick vi till hotellet och beställde 2 varmchoklad och bara mös innan vi ska ner och lyssna på Tone.


*

Senare på kvällen

Klockan var åtta när vi kom ner och Tone skulle börja nu så vi gick och satt oss vid ett bord och beställde 2 glas vin.

*

När klockan närmade sig tio så gick vi upp och la oss för vi ska åka hem till Stockholm imorgon och börja jobba lite.

*

Nästa dag (I bilen på väg till Stockholm)

Klockan var nio när vi satt i bilen på väg hem och Molly sov lite. Hon är så söt tänkte jag tyst för mig själv medan jag körde bilen.



Kommentera snälla ;)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards