aldenfalk

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Josefin Aldenfalk - 10 maj 2012 19:49

Hej på er   vad har ni för er ikväll?? Jag ska se på Let´s dance ikväll med mamma ikväll är det "filmtema" spännande :D Mina favoriter är Molly och Anton :D

Men ni får ha en trevlig kväll på er   


Puss&Kram   

Av Josefin Aldenfalk - 10 maj 2012 19:33

*

Nu var vi hemma och vi kollade på en film och åt godis och pistagnötter. När klockan var tio så gick vi och la oss för vi ska upp tidigt imorgon.

-God natt sweet sa Eric och kramade om mig.

-God natt älskling sa jag och la mitt huvud mot hans bröstkorg så jag kunde höra hans hjärta.

Vi små pratade lite men sen somnade vi tätt intill varandra.

    

Nästa dag:

Klockan är nio när jag kom in i studion för att spela in en ny låt.

-Hej Tomas sa jag när jag kom in.

-Hej Eric sa Tomas.

När vi kom in i rummet där Jason och J-son satt vid bordet och hållde på med musik.


*

Klockan var tre när vi var färdiga och jag åkte hem och tog en duch innan Molly kommer hem. När jag var färdig så satt jag mig vid datorn och gick in på facebook och kollade lite.


*

Klockan fem

Nu var klockan fem och Molly kommer hem snart. Jag längtar tills jag får se henne igen, hon är så himla vacker och bedårande. Nu hörde jag hur någon gick i trappan och sen gick dörren upp.

-Jag är hemma nu sa Molly.

Jag gick till hallen och kramade om Molly och pussade henne på pannan.

-Så hur var det idag? sa jag.

-Jo det har varit bra vi har pratat om min platta och turnen.

När Molly hade tog av sig jackan och skorna, så gick vi in till vardagsrummet och satt oss i soffan och kollade på tv:en.


*
Klockan var sju när vi gjorde iordning kvällsmat, sen kollade vi på en serie innan vi gick och la oss för det har varit en lång dag idag.


*

Nu log vi i sängen och myste innan vi somnade.

-Jag älskar dig Eric sa Molly och la sitt huvud mot min mage.

-Och jag älskar dig sa jag och smekte min hand längste hennes rygg och pussade hennes panna.


Nästa dag:

Klockan ringde vid åtta jag gick upp och tog en duch och gjorde frukost innan Eric vaknar. Jag gjorde pannkakor och ställde fram 2 glas och jucie, när jag kände en arm runt min midja.

-God morgon älskling sa jag och lutade mig mot Eric.

-God  morgon sa han och pussade mig på huvudet.

-Vad gott det ser ut sa Eric.

Nu satt vi vid bordet och åt innan vi skulle till studion.


*

Senare idag:

När klockan är två så åkte jag och hämtade Molly för vi ska åka till Ikea och köpa nya saker till lägenheten.

Efter en lång dag på Ikea så åkte vi hem. Vi köpte nya glas, mattor och nya gardiner.


*

Klockan var sex när vi kom hem och vi lagade mat det blev pasta och köttbullar.


Kväll

Nu log vi sängen och Molly somnade snabbt jag log mot henne och kramade om henne bakom från sen somnade jag också.



Där kom kapitel 20 ;) Kommentera snälla<3 ni får gjärna sprida novellen :D <3 Enjoy

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards