aldenfalk

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Josefin Aldenfalk - 9 maj 2012 20:34

*

Nu log vi i soffan och kollade på tv:en det gick repris av ”Idol”. När klockan närmade sig tio så gick vi och la oss för imorgon bli det en lång dag för också bägge. Vi log och myste innan vi somnade jag smekte min hand längst Mollys rygg och pussade hennes panna.

 

Nästa dag:

Jag vaknade av att det luktade ute i köket jag gick upp och gick ut till köket där ståg Eric och gjorde frukost.

-God morgon älskling, sovit gott? Sa han och log.

-Ja det har jag sa Molly och gick fram till Eric och la armen runt hans midja.

Nu satt vi och åt när min mobil ringde jag reste mig upp för att hämta den.

”-Hej, det är Roshana.”

”-Hej vännen, hur är det med dig? Sa Molly.”

”-Jo det är bara bra sa Roshana, Ska vi vara idag? sa hon sen.”

”-Ja det kan vi sa Molly, men när ska vi mötas och vart?”

”-Vi kan väl mötas om en timme vid Sergels torg sa Roshana”

”-Ja det låter bra sa Molly” och sen la jag på och gick tillbaka till Eric i köket.


*

Nu satt vi i bilen påväg till Sergels torg. Vi satt på radion och då spelade RIX FM ”Hotter than fire”.

-Grym låt sa Molly och lutade mot mig och gav mig en puss på kinden.

Jag bara log mot henne och njöt av livet det var perfekt nu.


*

När vi kom till ”plattan” så satt Roshana på trappan.

-Hej på dig sa Molly och gav Roshana en kram.

-Hej vännen, hur är det med dig?

-Jo det är bra hur är det med dig? Sa Molly.

-Jo bara bra sa Roshana.

-Hej Eric sa Roshana sen.

-Hej sa Eric och log.

-Nå ska vi gå och ta en fika? Sa Molly.

-Ja det kan vi sa Roshana.


*

Nu satt vi på cafét jag tog en chokladboll och fanta, Eric tog cola och en winnerbröd och Roshana tog samma som Eric.


*

När klockan närmade sig fyra så gick Roshana hem och jag och Eric tog en promenad och kollade i affärer.

*

Nu gick vi till bilen och åkte hem efter att vi åt på en restaurang och köpte något gott att äta ikväll.

*

Nu var vi hemma och vi kollade på en film och åt godis och pistagnötter. När klockan var tio så gick vi och la oss för vi ska upp tidigt imorgon.

-God natt sweet sa Eric och kramade om mig.

-God natt älskling sa jag och la mitt huvud mot hans bröstkorg så jag kunde höra hans hjärta.


Vi små pratade lite men sen somnade vi tätt intill varandra.



Vad tyckr ni så här långt?? Kommentera snälla ;) Love you guys <3 Enjoy

Av Josefin Aldenfalk - 9 maj 2012 19:54

Gó kväll på er   vad har ni haft för er idag? Jag har varit på praktiken börjar kl.09.00-14.00 så jag är trött nu men sen vid fyra så gick vi till min moster för hon fyllde år så det blev smörgåstårta (mums) så nu blir det att slappa och lägga sig tidigt så jag är pigg imorgon igen... Men det kommer ett kapitel ikväll så håll utsikt ;)

här får ni en video som jag älskar med Eric :D

Grym video ;)


Puss&Kram   


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards