aldenfalk

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Josefin Aldenfalk - 12 maj 2012 21:17

 

Nästa dag:

Klockan var tre och vi har varit hemma och slappat innan vi ska åka till Molly´s föräldrar på middag. Molly hoppade in i duchen och jag satt mig vid datorn och gick in på twitter där skrev jag dinner with my sweetheart's parents tonight” sen stängde jag ner datorn och gick och tog mig jeans och en skjorta. Nu kom Molly ut från duchen med handduken runt sig och gick in i sovrummet och tog fram kläder ut från garderoben.

*

Nu kom Molly ut från sovrummet och gick och satt sig bredvid mig i soffan.

-Så ska vi åka? Sa Molly.

-Ja det gör vi sa Eric.

Vi gick till hallen och tog på oss skorna och jackan och gick ut mot bilen sen för att åka till Molly´s föräldrar.


*

Vi klev ur bilen och gick mot dörren och knackade på dörren öppnades och Helena sa Hej. Och gav oss en kram.

-Hej mamma sa Molly och gav Helena en kram och en puss på kinden.

-Hej Helena sa Eric och gav en kram.

Vi gick in till vardagsrummet där Mimmi och Frida  satt.

-Hej systrar sa Molly och kramade om dem.

-Hej sa Mimmi och gav Molly en kram.

-Hej Eric sa Frida och Mimmi sen.

-Hej sa Eric.


*

Nu satt vi runt bordet i köket och åt nasigoreng.

-Det var gott Helena sa Eric.

-Tack så mycket sa Helena.

*

Nu satt vi i vardagsrummet och kollade på ”smartare än en femteklassare” och åt chips och dricker cola och fanta.


*

På väg hem

Nu satt vi i bilen på väg hem efter en härlig kväll med Molly´s familj.

*

När vi kom in i hallen så gick jag och tog en duch och Molly gick in till sovrummet och bytte om till pyjamas. När jag kom ut från duchen så var det släcks i sovrummet så Molly sov nog nu så jag tog på mig ett linne och la mig sen försiktigt så jag inte väcker Molly.


Nästa dag:

Klockan var sju när klockan ringde och jag gick upp och gjorde frukost innan Molly vaknar. När jag var klar så gick jag tillbaka in i sovrummet för att väcka Molly. Jag satt mig brevdvid sängen och smekte hennes kind och pussade på hennes panna. Molly öppnade ögonen och log mot mig.

-God morgon sweeti sa jag.

-God morgon sa Molly och reste sig upp.

Vi gick ut till köket och satt oss och åt innan vi ska till studion.

-Jo jag ska åka till Norge imorgon sa Eric.

-Okej, jag ska ut på en mini turné sa Molly.

Jag log och kollade på Molly hon är så fin tänkte jag.


*

Nu var jag på väg till studion för att prata om resan till Norge imorgon.

 

 

Kapitel 21 ;) kommentera snälla <3 Enjoy

Av Josefin Aldenfalk - 12 maj 2012 19:21

här kommer lite gamla barnmusik, dom är härliga ;)


Enjoy ;)




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards