aldenfalk

Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Josefin Aldenfalk - 26 maj 2012 21:35

Sitter och kolllar på Eurovision och ryssland var bäst hittils man blir glad av dom   men nu hejar vi på Loreen!!!!<3

 

Av Josefin Aldenfalk - 26 maj 2012 19:12

Världens godaste glass är Pistag glass den är super god   

 

Testa den, den är super gid :D

Av Josefin Aldenfalk - 26 maj 2012 17:05

Ikväll är det dags för finalen av Eurovision 2012 och Loreen har startnummer 17 :) vi hoppas att det är turnummer men jag är 100% söker att vi vinner i år!!     Så det blir det att se ikväll kl.21:00-00.15    men fast det är schlager ikväll så är jag inne på Eric´s album "Masquerade" och idag är det exakt 1 årsen Eric var med i Eurovision med låten "Popular"    Älskar Eric´s smile    blir glad varje gång av att se han och jag saknar han så himla mycket så det gör ont   I Love you Eric Khaled Saade!!!!  ¨

Men ikväll så får vi hålla tummarna på Loreen!!!

Lycka till Loreen!!!

Av Josefin Aldenfalk - 26 maj 2012 11:48

När vi kom hem så gick vi och la oss på en gång och myste och pratade lite innan vi somnade, men det jag sa innan vi somnade var.

-Jag älskar dig Eric överallt annat sa jag och log mot honom.

-Och jag älskar dig Molly med överallt på denna jord sa han.

Innan jag han svara så kysste han mig. Sen somnade vi och hållde i varanns händer.

   



Nästa dag

Jag vaknade av att det låt ute i köket jag gick upp och gick till köket där Eric ståg och gjorde frukost.

-God morgon sweeti sa Eric och kom till mig och kramade om mig oh´ch gav mig en puss på pannan.

-God morgon älskling sa jag och gav honom en puss på munnen.

-Så vad ska vi göra idag när vi är lediga idag? sa Molly.

-Vet inte sa Eric men ikväll så är det ju final av Eurovision sa han.

-Mmm det ska vi inte missa och heja på Loreen.

Nu satt vi oss vid bordet och börja äta, när jag var färdig så hoppade jag in i duchen medan Eric gick till vardagsrummet och kollade på tv:en.


*

När klockan var tolv så gick vi ut på en promenad vi tog på oss solglassögon och Eric tog på sig sin lova sen gick vi. Vi gick en sväng till Molly`s familj och var där en stund sen gick vi in till stan och fikade.

När vi kom in på fiket och beställt och gick och satt oss vid ett bord inne i hörnet så kom en liten flicka som ville ha autograf av oss och där fick hon sen kom det inga mer vi satt där ett tag och Molly satt sig bredvid mig på soffan och vi kysste och Molly tog upp sin jacka och gömde våra ansikten så ingen såg.

*

Klockan tre

 

Klockan var tre när vi kom hem igen och solen lyste vi gjorde lite mat och satt oss ute på balkongen och åt.

Sen gick vi och gjorde oss klara för ska till Alex, Roshana, Jennifer, Edin för vi ska har lite party innan Finalen börjar och kolla på det tillsammans.

*

Klockan sex

Jag satt mig i soffan medan Molly gjorde dig klar innan vi sak gå iväg hem till Roshana. Nu var Molly klar och gick till vardagsrummet där Eric satt klar och väntade på mig.

-Så ska vi gå sa jag och gav Eric en snabb puss på kinden.

-Ja det gör sa Eric.

Vi gick och tog på oss skorna och jackan och sen gick vi ut vi tog en promenad för det var inte så långt.


*

När vi kom fram så knackade Molly på och Roshana öpnnade.

-Hej på er sa hon med ett leende på läpparna.

-Hej sa vi och gav Roshana en kram och gick in och tog av skorna och jackan. Sen gick vi in till rummet där Alex, Edin och Jennifer.

-Hej på er sa Eric när han satt sig bredvid Alex.

-Tjena mannen sa han.


*

Klockan kvart i nio

Om kvart så börjar det och vi hade roligt skrattade väldigt mycket och satt på tv:en vid fem i nio och alla satt sig i soffan jag satt bredvid Eric och han hade sin arm runt min axel.

Nu började det och låtar gick och nu var det Sverige tur och vi höjde volymen och hejade Loreen och är verkligen grym på det hon gör sa Molly.

*

Klockan var ett på natten när vi kom hem efter en härlig kväll med gänget men nu var jag trött så jag kunde somna var som helst kändes det som. Så vi gick och la oss på en gång när vi har bytt om till pyjamas. Jag somnade fort och Eric somnade lite efter mig och han kollade på mig innan han somnade också och smekte min rygg.



Kommentera ;)<3


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards