aldenfalk

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Josefin Aldenfalk - 20 maj 2012 19:54

        

 


Nästa dag:

Klockan halv sju så gick jag upp och gjorde mig iordning och åka till tv4 för idag ska jag sjunga 3 låtar från mitt album som kommer ut i veckan och sen blir det hem och vila lite innan vi ska på födelsedagskalas för min syrra Frida fyller år idag.

På väg till tv4.

*

Klockan var tolv när jag kom ut från huset och gick mot bilen för att åka hem det gick kanon bra idag och jag är super nöjd med mina nya låtar.

*

Nu kom jag hem och Eric var fortfarande i studion men ska komma hem ca.15:00 Jag hoppade in i duchen och satt på mig jeans och en ny tröja och satt mig vid tv:en och kollade på ”Vänner”.

*

Klockan tre

Eric kom hem och jag somnade i soffan så han väckte mig och frågade när vi skulle vara där.

-Hej sa jag och var nyvaken.

-Hej, när skulle vi komma dit? Sa Eric.

-Vid fem sa jag och log.

-Okej då hinner jag ducha sa Eric och gav mig en puss på pannan och gick in till badrummet.

Jag satt mig upp och försökte vakna till lite.


*

På väg hem till mamma

Nu satt vi i Eric´s bil på väg hem till mamma på middag och fira Frida.

*

-Grattis sa jag när Frida öppnade dörren.

-Tack sa Frida och kramade Molly.

-Grattis Frida sa Eric och kramade om henne.

-Tack Eric sa Frida och gav Eric en kram.

När vi kom in så åt vi och det var gott och tiden gick och det var bara vi kvar och vi tittade på en film och åt godsaker.


*

Men när klockan närmade sig halv tio så åkte vi hem. Vi satt oss i bilen och satt på radion och då spelade RIX FM ”Imagine” med Tone Damli.

-Bra låt du skrev sa Molly.

-Tack sa Eric och log.

*

Nu kom vi hem och klockan var tio och vi satt oss i soffan och kollade lite på tv:en. Molly somnade så jag lyfte inne i sovrummet när klockan var halv tolv.


Nästa dag:

Klockan var halv elva när jag vaknade och Eric sov fortfarande jag vände mig om så jag kunde se in i Eric´s ögon och försökte somna om men det gick inte så jag gick upp och satt mig vid tv:en.

*

Klockan var tolv när Eric vaknade och vi åt brunch.

-Så vad ska vi göra idag? sa Eric.

-Jag är sugen på att åka skidor i Idrefjäll sa Molly.

-Okej det kan vi göra sa Eric och tog en tugga av sin smörgås.

*

Nu satt vi i bilen på väg till Idrefjäll för en härlig dag i backarna.

*

När vi kom fram och fått vårt rum och gick för att hyra skidor så kom det en och knackade på min axel jag vände mig om och där ståg Tone Damli.


 

mmm vad gör Tone där???

Av Josefin Aldenfalk - 20 maj 2012 15:45

Idag och den här veckan blir det alla läsa på till provet i "Service" :/

  

Så det blri nog inte så mycket bloggande eller något kapitel förren på torsdag.. Vi får se om jag orkar???


Puss   

Av Josefin Aldenfalk - 20 maj 2012 09:35

God morgon på er    har varit vaken sen 08:15 och kollat på nyhetsmorgon för Molly är med idag och sjunger 3 låtar från sitt nya album som kommer ut på onsdag men jag missade första låten, men jag hörde "why am i crying" men jag gråt då för jag ser Eric framför mig   dom är gjorda för varann ju ;)

Men ni får ha en trevlig dag på er :)


Enjoy   

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards