aldenfalk

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Josefin Aldenfalk - 11 maj 2012 21:57

Jag är arg på min katt nu för hon rev ner min hylla och där ståg mina Saade-album! blev rädd om do gick sönder   men det gjorde dom inte, det ät tur det!! annars hade jag börjar gråtit för jag är rädd om Eric..så jag skulle kunna vara Eric´s livvakt..hehehe

 

men dom klarade sig...


Av Josefin Aldenfalk - 11 maj 2012 21:08

Jag vill ha en Chihuaua :) dom är så söta <3


Äkta blåögd chihuauaÄkta blåögd chihuaua

Så söt!! Jag vill ha en!!!

Av Josefin Aldenfalk - 11 maj 2012 21:02

Sveriges glammigaste sommarjobb

Vi söker en festivalreporter som ska rapportera från RIX FM Festival 2012. När RIX FM drar ut på vägarna i sommar behöver vi hjälp med att berätta om allt som händer. Vi besöker 14 städer från Malmö till Sundsvall mellan 1 juni och 24 augusti. Festivalen är Sveriges största musikfest med några av de största svenska och internationella artisterna just nu. Sista ansökningsdag: Måndag den 21 maj


Det här är ett tillfälle att åka på en spännande turné i sommar-Sverige, men det innebär också hårt arbete. Du kommer att berätta om konserterna, intervjua popstjärnor och kändisar men också vanliga och ovanliga festivalbesökare. Du kanske redan skriver din egen blogg, eller så är du bara världens bästa minglare. Känner du att du är den vi letar efter kan det här vara din stora chans. Vi ser fram emot din ansökan.


Sök Sveriges Glammigaste Sommarjobb!

 

 

Det skulle vara roligt sommarjobb..skulle vara kul att intervjua Eric,Molly och Danny, men jag skulle nog ha dött lite där då.... Men det skulle vara skoj ;)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards