aldenfalk

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Josefin Aldenfalk - 27 maj 2012 22:11

  


Nästa dag:

Idag har vi bestämt att vi ska grilla med vänner för det är super fint väder idag så vi gick upp och gjorde oss klara för vi ska möta Alex om en timme för att dra till en fin park med några andra vänner.

*

Klockan var tolv när vi kom till parken och där satt Roshana, Edin, Mimmi och Frida Molly`s systrar på en filt.

-Hej sa Molly och gav dom en varsin kram.

-Hej sa Eric också och sen satt dom sig på filten och pratade lite innan vi sak börja grilla.


*

Efter en halvtimme så frågade Edin om vi ska spela fotboll?

-Ja sa Eric och Alex och kollade om dom andra vill vara med men det var bara Frida och Mimmi som ville det så Molly och Roshana satt och pratade iställed och solade medan vi gick en bit bort och spelade.


*

När vi har spelat ungefär en timme så gick vi tillbaka till filten och var helt slut. Jag smög mig bakom Molly och la händerna framför hennes ögon.

-Vem är det? Sa Molly och började fnissa lite.

-Det är Ola sa Eric och började skratta.

Jag tog bort händerna och Molly vände sig om och gav mig en kyss.

-Du är för härlig Eric sa Molly och log.

-Och det är du med sa Eric och kramade om Molly.

*

Nu satt vi igång grillen för alla var hungriga nu och Eric och killarna fick steka köttet och vi tjejer gjorde lite sallad.


*

Efter  den goda maten så log vi alla och njöt av maten Molly log på in arm  och somnade till lite  jag hann inte förrän jag kände en regndroppe falla på min kind. Så jag ruskade i Molly och satt vi måste gå nu för det började regna och dom andra plockade i allt snabbt sen sprang vi hem.

*

När vi kom in i hallen var vi genom blöta och då sa Molly.

-Nu kunde du ju sjunga ”manboy” sa Molly skrattade.

Jag skrattade och gav henne en kyss. Sen gick jag in i duchen och satt på mig mjukis och ett linné och sen kollade vi på en film och bara myste. Vi kollade på en komedi och åt godis och pistagnötter och drack cola.


*

Klockan var elva när vi gick och la oss efter en underbar dag med vänner innan vi somnade log vi och pratade lite.

-Jag älskar dig Eric Saade sa Molly och tog min hand.

-Och jag älskar dig Molly Sandén  överallt annat på denna jord och pussade henne på huvudet.

Jag la min arm runt hennes huvudet och sen somnade vi så.

 

 

åhh vilket härligt kapitel :D skulle lätt hoppa in i den!! Men kommentera please ;) Love you guys <3

Av Josefin Aldenfalk - 27 maj 2012 16:48

Det är verkligen sommar ute nu   Så här såg jag ut igår :D

  

Mamma tyckte jag såg ut som Loreen där :D

Men ni får ha en trevlig dag i solen   


Swag ;)

Av Josefin Aldenfalk - 27 maj 2012 13:41

    


Nästa dag:

Klockan var elva när vi vaknade och var jätte trötta efter en grym fest igår för Loreen vann Esc 2012 så det blev fest  så idag blir det en slappedag hemma och kollade på tv. Jag gick upp och tog en duch och satt på mig mjukisbyxor och ett linné sen hoppade Eric in i duchen medan jag gjorde lite brunch och dukade ut på balkongen.

*

Nu satt vi i solen och åt pannkakor och njöt av livet. När klockan var fyra så gick vi ut på en promenad för det var tråkigt att vara hemma när det var så fint väder ute så vi gick en promenad. Vi gick längts vatten och njöt av solen och värmen.


*

Klockan var halv sex när vi kom hem från resturangen och vi var lite trötta och imorgon ska vi börja jobba igen så det blir en tidig kväll.

*

Klockan tio

Nu gjorde vi oss iordning för sängen och vi somnade fort efter en härlig slappedag.


Nästa dag:

Klockan var åtta när vi vaknade och gjorde frukost för vi ska vara i studion vid nio bäge två.

-Så när slutar du? Sa Eric och tog en bit av sin macka.

-Vid tre sa Molly och tog en klunk av sitt te.

-Okej, då ka jag hämta dig för jag slutat också tre sa Eric.

-Ok sa Molly och tog sista biten av sin macka och gick och ställde sin mugg i diskhon.

*

Nu var vi på väg till studion jag släppte av Molly vid östermalm och sen åkte jag till min studio som log vid Drottninggatan.

*

Dagen gick fort idag för klockan var plötsligt kvart i tre och jag var på väg och hämta Molly. När jag kom fram så ståg Molly utanför hennes skivbolag.

-Hej sa jag och gav Molly en kram när hon kom mot bilen.

-Hej sa hon och gav mig en puss på kinden.

Nu satt vi oss i bilen för att åka hem.



Tänk vi är redan på kapitel 30, vad snabbt det går ;) men kommentera vad ni tycker om den <3 Love you guys <3 Swag


Av Josefin Aldenfalk - 27 maj 2012 12:31

Grattis mamma på mors dag! du är världens bästa mamma och jag älskar dig över allt annat  Du gör mig glad varje dag   Jag är ingenting utan dig Without you i´m nothing    Du får  mig att skratta och finns alltid där för mig   

Men kom ihåg att jag älskar dig forever!!!!  

  

I LOVE YOU!!!  

Av Josefin Aldenfalk - 27 maj 2012 00:35

 JAAAAAAAAAAA!!!!!! STORT GRATTIS LOREEN DU VAR HELT MAGISK NÄR DU KÖRDE EUPHORIA!!   


photo edited for free at <a href=www.pizap.com" width="600" height="450" border="0" />
STORT GRATTIS IGEN LORREN!!!
ERIC TOG TILLBAKA OSS OCH LOREEN VANN HELA!!   

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards