aldenfalk

Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

<3 Stupid with you <3 kapitel 32

Av Josefin Aldenfalk - 29 maj 2012 17:33

 


1:a Juni Falun

Vi satt i bilen med Broken door, Amanda fondell  och resten av artisterna på väg till Falun. Vi satt och pratade och skrattade lite.

*

Nu kom vi fram och solen lyste när vi klev ut ur bussen och gick mot logerna och gjorde oss klara för genrep innan det ska börja. När jag satt mig så ringe min mobil.

”Hej Eric det är Tone”

”Hej Tone, när kommer du?” sa Eric.

”Jo kan du möta mig någonstans för jag är lite osäker vad det log” sa Tone

”Okej, det kan jag göra, vart är du nu?” sa Eric.

”Jag är vid tågstationen” sa Tone.

”Okej, jag kommer och möter dig da” sa Eric och la på.

-Molly jag går och möter Tone vid tågstationen kommer snart.

-Okej sa Molly och gav mig en puss på kinden.


*

När jag kom fram till tågstationen så satt Tone på en bänk och väntade.

-Hej Tone sa jag och gav henne kram.

-Hej Eric sa Tone.

-Gick resan bra? Sa jag sen.

-Ja det gick jätte bra sa Tone.


*

Nu kom vi fram och Molly håll på att repa inför konserten. Vi gick in till logen och ställde Tones väskor och gjorde oss klara för repet efter Molly så vi gick till scenen och kollade hur hon tog det sista tonerna i ”Kill this love” och gick mot mig sen.

-Du var jätte bra Molly sa Eric och la handen runt min midja.

-Hej Tone sa Molly.

-Hej sa Tone.

-Nå ska vi ut och repa Tone? Sa Eric.

-Ja det gör vi sa Tone.


*

Innan det började  så gick vi alla och åt lite mat på en resturange i närheten sen gick vi och gjorde oss klara inför ikväll.

*

Senare på kvällen  (efterfesten)

Nu var det efterfest och vi dansade väldigt mycket och drack lite innan vi åkte hem till hotellet för att sova innan vi ska tillbaka till Stockholm imorgon.



Vad tycker ni??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Aldenfalk - 10 juni 2013 15:44

Hej, jag från och med nu ska jag blogga vidare på nattstad. så föj mig där!   http://www.nattstad.se/Saadefansforever     (för att verifera att du äger bloggen) " Kod för att importera min blogg till Nattstad: 4123837114 " ...

Av Josefin Aldenfalk - 7 juni 2013 18:55

1vecka kvar nu bara!!!!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards