aldenfalk

Alla inlägg under maj 2012

Av Josefin Aldenfalk - 20 maj 2012 15:45

Idag och den här veckan blir det alla läsa på till provet i "Service" :/

  

Så det blri nog inte så mycket bloggande eller något kapitel förren på torsdag.. Vi får se om jag orkar???


Puss   

Av Josefin Aldenfalk - 20 maj 2012 09:35

God morgon på er    har varit vaken sen 08:15 och kollat på nyhetsmorgon för Molly är med idag och sjunger 3 låtar från sitt nya album som kommer ut på onsdag men jag missade första låten, men jag hörde "why am i crying" men jag gråt då för jag ser Eric framför mig   dom är gjorda för varann ju ;)

Men ni får ha en trevlig dag på er :)


Enjoy   

Av Josefin Aldenfalk - 19 maj 2012 22:28

       


Nästa dag:

Vi sitter på tåget på väg till Stockholm efter två härliga dagar i Helsingborg och Molly sov på min axel sen somnade jag med och vi sov hela resan.

*

Stockholm

När vi kom ut från tågstationen så ko det 2 fans som ville ha autograf och bild och det fick dom. Klockan var elva när vi kom hem och vi var lediga idag så det fick bli en slappedag hemma för vi ska börja jobba imorgon igen och det blir en tidigt kväll idag för Molly ska upp och göra nyhetsmorgon och sjunga nya låtar från hennes platta som kommer ut på onsdag.

*

Efter en härlig dag hemma så åkte vi ut och åt för vi orkade inte laga någon mat idag. Det blev sushi-resturang.

*

Klockan var nio när vi kom och var mätta efter den goda maten jag tog en duch medan Molly gick in på sin blogg och uppdaterade lite.

”har kommit hem från sushi-resturang och nu ska jag mysa med min älskling så här såg jag ut idag

 

Men ni får sova gott <3

Puss och god natt <3”


Skrev jag och stängde av datorn sen och tog på mig pyjamas och nu kom Eric ut från duchen och tog på sig sin pyjamas sen satt vi oss i soffan och kollade lite på tv:en innan vi somnade.

*

Klockan var tio när vi gick och la oss och Molly somnade ganska snabbt innan jag somnade log jag tittade på henne, Molly är så himla vacker tänkte jag och gav henne en puss på pannan sen somnade jag tillslut.



Nu blev det inte så långt kapitel, men jag kom inte på så mycket nu men kommentera vad ni tycker snälla!!<3 Swag ;)

Av Josefin Aldenfalk - 19 maj 2012 17:50

Idag har det varit en Youngblood-dag, för jag har lyssnat på deras låtar hela dagen :) speciellt den här :D

Och så drömmde jag om dom inatt men också om Huste Anubis,Eric Saade... En liten blandning av drömmen ;) Men ni får har en trevlig kväll på ;)


Swag ;)


Ps: det kommer ett kapitel ikväll :)

Av Josefin Aldenfalk - 18 maj 2012 21:42

Gó kväll på er alla läsare   har ni haft en trevlig fredagskväll?? Jag och mamma har tittat på Let`s dance och mina 2 favoriter är Molly och Anton så snälla rösta på dom för dom är bäst av alla!!   

Här får ni dagens bild på en riktig sötnos ;)

Ulrik Munther är så söt!!!


Men ni får ha en trevlig kväll på er ;)


Puss&Kram   

Av Josefin Aldenfalk - 18 maj 2012 18:22

*

Klockan var elva när vi kom ut från lägenheten och vi tog bussen ner till stan. Efter en stund så kom det en fram till Eric vi vände på oss och där var…

     


Vi vände oss om och då såg jag att det var min kompis Robin.

-Hej Eric sa Robin.

-Hej Robin, hur är det med dig? Sa Eric.

-Jo det är bara bra med mig, hur är det med dig? Sa Robin.

-Bara bra, är ledig i några dagar så vi åkte ner till Skåne sa Eric.

-Okej sa Robin, men ni får ha det så bra så syns vi någon annan dag?

-Ja det gör vi och detsamma sa Eric.

Nu gick vi till ett cafè som hette ”Rio” och jag tog en bakelse och cola och Molly tog en winnerbröd och Fanta.


*

Nu var vi på väg hem efter en lång dag på stan. Vi tog en promenad i det fina vädret vi gick hand i hand och det kom bara 2 fans som ville ha  autograf och en bild och det fick dom.

*

Nu kom vi hem och Marlene kommer hem om en timme och sen skulle vi gå ut och äta ikväll. Så jag hoppade in i duchen medan Eric gick ner till vardagsrummet och kollade på tv:en.

*

Nu kom jag ner till Eric när jag tog på mig leggings och en tunika och lockade mitt hår.

-Vad fin du är Molly sa Eric när jag satt mig bredvid han.

Jag log och gav Eric en puss på munnen.


*

Nu kom Marlene hem och tog en duch innan vi skulle ut och äta.

*

Nu satt vi i Marlene´s  bil på väg  till en resturang.



Förlåt att det inte blev så långt kapitel men orkar inte fokusera nu, men det är bättre än inget.. men kommenter snälla Enjoy <3

Av Josefin Aldenfalk - 18 maj 2012 16:15

Hej på er    till Onsdag så kommer Molly´s album!! Längtar :D och så har världens bästa människa nämnligen Eric Khaled Saade!! Så stort grattis Eric   

Så ser jag ut idag.....

Men har ni haft en bra dag?? jag har haft en slappedag :D


Enjoy   

Av Josefin Aldenfalk - 17 maj 2012 20:29

*

Nu var vi på väg hem efter en härlig kväll ute. Klockan var elva när vi kom hem och vi gick och la oss på en gång när vi tog av oss skorna och jackan. Vi log och myste innan vi somnade, jag log på Eric´s mage och han smekte min rygg. Tillslut så somnade vi.

Nästa dag:

Jag vaknade av att Eric hållde fast mig så jag försökte vända mig om och kollade på han när han sov men sen blev det tråkigt så jag försökte väcka Eric men det gick ju inte så jag krånglade mig ut från Eric´s armar och gick ut till köket och gjorde frukost.

*

När jag stekte pannkakor så kände jag 2 armar runt min midja jag vände mig om så jag kunde se in i Eric´s ögon.

-God morgon älskling sa jag.

-God morgon sötnos sa han och pussade mig på pannan.

-Så vad ska vi göra idag sa Molly när vi satt vid bordet.

-Jag tänkte om vi ska åka ner till min familj sa Eric.

-Det låter skoj sa Molly och log.

*

Nu var vi på väg till tågstationen för att åka ner till Skåne. Eric ringde sin mamma och sa det när vi satt på tåget att vi kommer ner och av resten av resan så sov vi.


*

Nu var vi framme och vi klev av tåget och då såg vi Marlene stå vid parkeringen.

-Hej mamma sa Eric och kramade om Marlene.

-Hej på dig Eric sa hon.

Sen kramade Marlene om Molly.

-Hej vännen vad kul att se dig igen sa Marlene.

-Detsamma sa Molly och log.

Sen satt vi oss i bilen och åkte hem till Eric´s barndomshem i Kattarp.

*

Nu var vi framme och vi gick upp till Eric`s gamla rum och ställde våra väskor där sen gick vi ner till Marlene och åt mat sen satt vi i soffan och kollade på tv:en eftersom vi kom sent så gick vi och la oss tidigt så vi är pigga imorgon.

Nästa dag:

Molly vaknade klockan nio och var pigg så jag gick upp och tog en duch innan Eric vaknar och tog på mig jeans-shorts och ett linné och lockade mitt hår. Sen tog jag en handduk och blötte ner den och gick in till rummet där Eric sov fortfarande jag la handuken på Eric´s ansikte och han vaknade till.

-Meh vad gör du? Sa han.

-Du var ju så svår att väcka sa Molly och kunde inte sluta att skratta.

-Men jag är ju ledig ju och då får man sova länge sa han och log mot mig.

Innan jag han svara så tog Eric ner mig på sängen så jag satt på honom, jag böjde mig ner och kysste honom.

-Men vad ska vi göra idag? sa Molly sen.

-Vi kan gå på stan sa Eric.

-Okej, jag behöver en ny jacka sa Molly sen.


*

Klockan var elva när vi kom ut från lägenheten och vi tog bussen ner till stan. Efter en stund så kom det en fram till Eric vi vände på oss och där var…


Mmm vem kan det vara?? Kommentera snälla ;) Enjoy



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards