aldenfalk

Alla inlägg under maj 2012

Av Josefin Aldenfalk - 7 maj 2012 22:36

Hej på er ;) här kommer min första video som jag har gjort med Molly och Eric med låten "Imagine" med Eric och Tone :D

Kommentera vad ni tycker snälla :D <3

Love you guys   

Puss&Kram   


Av Josefin Aldenfalk - 7 maj 2012 19:17

*

Nu är vi framme vid hotellet och vi gick och la oss för vi är trötta efter det som har hänt.

-Jag älskar dig Eric sa Molly.

-Och jag älskar dig sa han och pussade min panna.

Sen somnade vi tätt intill varandra…

     

Nästa dag:

Idag var det varmaste dagen så vi var på stranden hela dan och bara slappade för vi orkade inte göra något nu när det var så varmt. Men när klockan närmade sig halv sex så gick vi in till stan och åt middag för det var sista kvällen här nu innan vi ska åka hem till Sverige för att börja arbeta igen imorgon.


*

Klockan var halv sju när vi gick ut från resturangen och vi tog en promenad vid stranden när solen gick ner.

-Det är så grymt vacker här sa jag.

-Mmm det är det sa Molly och lutade sitt huvud mot min axel.

Jag böjde mig ner och kysste hennes underbara läppar just den stunden vill jag att världen ska stanna just där, som ett enda ord det var perfekt!

*

Nu kom vi tillbaka till hotellet klockan var nio och vi packade och gick och la oss sen så vi är pigga imorgon bitti.



På flygplatsen:

Klockan var sju när vi kom till flygplatsen och flyget går om en timme. Vi gick till ett cafè och köpte 2 räkmackor och jucie.


*

Hemma i Sverige:

Nu har vi kommit hem till Sverige och vi tog en taxi hem och vi var trötta efter den långa resan.

-Det är så härligt att vara hemma sa Molly.

-Ja det är det sa jag och la min arm runt hennes axel.

*

Vi klev av taxin och jag betalade så gick vi mot lägenheten och tryckte in koden till porten, vi gick upp för trappan och låste upp dörren det kändes skönt att komma hem. Klockan var tre när jag åkte snabbt till studion för att prata med Tomas om en sak.

I studion

-Tja Tomas sa jag när jag kom in i studion.

-Tja Eric, vad vill du?

-Jo jag tänkte bara fråga en sak om turnen.

-Vadå sa Tomas.

-Jo jag tänkte på om vi ska försöka ta med Tone Damli och köra ”Imagine” i sommar?

-Ja det kan vi försöka sa Tomas, jag kan ringa imorgon och prata med hennes manager när du är med i vakna med the voice.

-Okej men då syns vi imorgon, hejdå sa jag.

-Mmm det gör vi och hälsa Molly sa han och log och vinka hejdå.

När jag gick ut från studion så mötte jag två tjejer som ville han autograf och ta bild med mig.

*

Nu kom jag hem och det luktade gott jag tog av skorna och hängde av mig jackan och gick in till köket där Molly hållde på att laga tacos.

-Hej älskling sa jag och kramade om henne bakom från.

-Hej på dig sa hon och lutade huvudet mot mig.

Nu satt vi och åt.

-Det var jätte gott sa jag och tryckte in sista biten.

-Tack sa hon och skrattade lite när jag hade munnen full med mat.


*

Nu log vi i soffan och kollade på tv:en det gick repris av ”Idol”. När klockan närmade sig tio så gick vi och la oss för imorgon bli det en lång dag för också bägge. Vi log och myste innan vi somnade jag smekte min hand längst Mollys rygg och pussade hennes panna.


Där kom kapitel 18, vad tycker ni?? Kommentera snälla ;) Love you guys <3 Enjoy :D

Av Josefin Aldenfalk - 7 maj 2012 17:21

Hej på er underbara läsare har ni haft en trevlig måndag? Idag var första prao-dagen på Café Paus det var skoj men det var segt för jag gillar inte måndagar, nu låt jag som katten Gustav men ikväll så är det sista inför Eurovision kl.21.00 så det blir det att se, jo jag ska också se Huset Anubis världens bästa serie.... Men ni får ha en trevlig dag :D

Det kommer ett kapitel senare idag :D


Puss&Kram   

Av Josefin Aldenfalk - 6 maj 2012 19:07

Tja på er   har ni haft eb bra dag? idag har jag och mamma åkt till Ikea och jag köpte en ram till min Eric Saade affich och så har vi städat lite idag så nu blir det att se "Twilight-break of dawn" som vi har lånat av min syster, och imorgon så börjar praoen på cafèt Paus 9.00-14.00 i två veckor...

Jag är ledsen att det inte har kommit något kapitel men jag har inte orkat men om jag inte är för trött imorgon så kommer det imorgon :D Men ni får ha en trevlig söndags-kväll på er   


Puss&Kram   

Av Josefin Aldenfalk - 4 maj 2012 21:30

Molly bara log och la huvudet på mitt bröst och somnade jag smekte min hand på hennes rygg innan jag somnade. För imorgon skulle det bli mycket gående så man få sova ut så man är pigg imorgon.

Nästa dag

 

Molly vaknade av att duchen på Eric har nog redan vaknat men jag orkade inte gå upp så jag log kvar en stund till. Tills Eric kom ut från badrummet.


-Godmorgon älskling sovit gott? sa Eric och gick till byrån och tog fram en t-shirt byxor har han redan.


-Ja det har jag, har du sovit gott? sa Molly sen.


-Mmm sa han och tog fram en tröja.


-Så vad ska vi göra idag sa Molly.


-Vi kan gå på stan lite och sen kanske vi kan hyra vattenskoter? sa Eric.


-Ja det låter perfekt sa Molly och log.



*


Klockan är elva när vi kom  ut från hotellet  vi gick längst gatan och kollade lite i affärer. Vi köpte en varsin glass och en dricka för det är varmt och sen gick vi till stranden för att hyra 2 vattenskoter.




*

Senare på kvällen

 

Nu var vi på hotellet och gjorde oss iordning för vi ska ut ikväll till en klubb. Eric var färdig och log i sängen och kollade lite i tidningar medan Molly gjorde sig klar hon sprang runt och letade efter kläder som jag kan ha på mig men tillslut så hittade jag en vitt linne och jeans-shorts.


-Ska vi gå nu sa Molly och Eric tittade fram bakom tidningen.


-Så du är helt klart sa han på skoj.


-Haha mm det är jag sa jag och gick och gav Eric en puss på kinden.¨


Nu så gick vi ner för gatan till en "club" som vi såg idag som verkar mysigt och trevligt.




*


Klockan var snart tio och det var folk över allt och vi stog vid baren när Molly sa att hon var tvungen att gå på toan jag såg när hon gick bort mot toan och jag satt kvar vid baren. Men när det har gått en halv timme så blir jag orolig av att det har hänt Molly något så jag gick bort mot toan men jag såg henne inte så jag började leta... Men tillslut så såg jag henne med en kille minst 30 år hålla på med Molly jag gick fram till han.


-Hey sa jag och lät arg och sa att han ska sluta.


Han svarade inte utan fortsätta med Molly.


-Men sluta skrek Molly och packade undan och hållde i Erics arm.


-Men sötnos sa han och log ett flut leende.


-Kalla inte mig sötnos sa Molly argt och bara ville att han skulle försvinna.


-Kom Molly så går vi sa Eric.


Vi skulle precis vända att gå men han tog tag i Mollys arm. Jag kännde att jag blev arg på honom och utan kontroll så s jag.


-Sluta nu annars ringer jag till polisen sa jag argt av ilska.


Jag han inte regera innan jag fick en smäll och landa på golvet. Molly ryckte bort han och satt sig snabbt brevid Eric som log på golvet som började vakna men var lite snurig.


-Hur gick det Eric sa Molly med oron i rösten.


-Det gick bra sa han och kännde att det värkte i huvudet.


När vi såg oss omkring så var han borta och jag hjälpte Eric upp så gick vi bort till utgången. När vi kom ut så blåste det en vind mot oss. Jag hållde i Eric så han inte skulle ramla.


-Är du säker att vi inte ska ringa till en sjukhus sa jag.


-Nej jag mår bra sa han och pussade mig på munnen.



*


Nu är vi framme vid hotellet och vi gick och la oss för vi är trötta efter det som har hänt.



-Jag älskar dig Eric sa Molly.


-Och jag älskar dig sa han och pussade min panna.


Sen somnade vi tätt intill varandra....



Kapitel 17, vad tycker ni?? Kommentera snälla :D

Av Josefin Aldenfalk - 3 maj 2012 22:59

Jag älskar verkligen skånska!!<3

Av Josefin Aldenfalk - 3 maj 2012 19:34

Hej på er :D vad har ni för er ikväll?? här hemma så ska vi kolla på Let´s dance så det blir torsdag-mys ikväll för det är ju ingen i imorgon för det är ishockey så därför går Let´s dance ikväll :D men ni får ha en tevlig kväll på er <3 Vem är er favorti i Let´s dance?? min favorit är Molly men jag hejar på Anton hysén

 Molly Nutley och Anton Hysén...


Ni får ha en trevlig kväll :D


Puss&Kram   

     

Av Josefin Aldenfalk - 2 maj 2012 17:11

Det är gött väder ute idag  solen lyser :D  så vad har ni för er en sån härlig dag?? Men här får ni en sommar låt 

 

Men ni får ha det så gött :D

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur många gånger läser ni min blogg??
 Varje dag
 varannan dag
 1-2 dagar i veckan
 ibland
 3-4 dagar i veckan
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bakgrund

background-image: url(http://www.snyggareblogg.se/images/bak4.jpg);

Lev livet!!

 

Lev livet


Ovido - Quiz & Flashcards